Sverige
Europe
Netherland
Finland
Norge
Till Kassan
Färg: {{row.Color}}
Storlek: {{row.Size}}
{{row.PrintRow.Text}}
{{row.PrintRow.Name}}
Antal: {{row.PrintRow.Quantity}} {{row.PrintRow.FormattedValue}}
{{addonRow.Name}}
Antal: {{addonRow.Quantity}} {{addonRow.FormattedValue}}

Frågor & Svar

Hur löser jag in mitt kort?
Du löser in ditt kort med de referenser som finns på kortet.

 

Jag kan inte lösa in mitt kort?
Se till att du har angett rätt nummer och lösenord som du hittar på gåvokortet. Du kan bara lösa in din gåva en gång.

 

Behöver jag behålla mitt gåvokortet när jag har inlöst det?
Ja, det är viktigt att du sparar gåvokortet. Med hjälp av ditt gåvokortsnumret kan vi spåra din beställning snabbare.

 

Finns det fler produkter att välja på än de som finns på sidan?
Du kan inte välja andra artiklarna än de som finns på webbplatsen. Men utbudet av produkter förändras ständigt över tid, med tålamod hittar du alltid andra produkter och alternativ.

 

Kan jag ångra mitt val?
Du kan inte ändra din present när du har gjort ditt val.

 

Jag har fått fel eller trasiga varor, hur gör jag?
Om du har fått fel artikel mot den du har beställt eller att din vara är skadad så får du höra av dig till oss. Vi återkommer så fort som möjligt och förklarar hur reklamationen skall hanteras. Vi accepterar ej returer som skickats med postförskott. Reklamation måste ske inom 8 arbetsdagar efter att ni mottagit gåvan.

 

Produkten jag vill ha finns inte längre som val?
Vissa produkter är det extra hög efterfrågan på och även om vi har stora lager på alla artiklar händer det ibland att vissa produkter tar slut. När detta sker så tas produkten automatiskt bort från sidan av vårt lagersystem. Vi försöker då ersätta denna varan med en liknande produkt i den utsträckning det går. Ibland kan det vara så att varan under en kortare tid är slut på lagret men senare kommer in på lager igen. Då kommer varan läggas upp igen så fort denna kommer in. Har ni frågor eller funderingar kring detta kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi er att svara på eventuella frågor. Ni når oss på info@getmygift.se eller 033-226040.

 

Gåvan har returnerats till avsändaren. Hur gör jag?
Gåvan ligger på postombudet i 14 dagar. Efter att tiden gått ut så returneras den till avsändaren. Om du inte hämtar ut din vara efter att tiden gått ut så kan vi skicka den igen men fakturerar fraktkostnad á 130kr för detta.

Vad är det för leveranstid på min valda gåva?
Efter att du har valt din gåva så tar det mellan 7-20 arbetsdagar innan din gåva anländer till ombudet. Tidningsprenumerationer, hotellövernattningar och delikatesset kan ta längre tid då varje distributör anpassar utskicken efter deras utgivningsschema. Om leveransen sker till din avdelning eller ditt kontor står det information om vilka datum gåvan kommer levereras ut innan du bekräftar ditt köp. Normalt sker detta vid två leveranstillfällen. Är du osäker kan ni kontakta kundtjänst för exakt information för vad som gäller för ert kort.

 

Hur vet jag om min beställning registrerats?
När du gör din beställning får du alltid en orderbekräftelse via epost och där står även ditt ordernummer. Förutsättningen är givetvis att du angett korrekt epostadress. Är du osäker på om din beställning gått igenom kan du antingen 1/ Testa och logga in på kortet igen. Går inte detta är din order registrerad. 2/ Spåra ditt paket om du klickar på sök paket. Där kan du ange antingen ordernummer. Finns det en registrerad order kommer detta meddelas på sidan.

 

Hur informeras jag om min gåvas status?
Så fort vi har skickat ut din gåva och den anlänt närmaste till utlämningsställe så skickas det ut en avisering via sms, epost eller brev. Du kan även gå in och söka ditt paket under länken sök paket. Där finns information om den ligger för behandling hos oss. Har den skickats ut till utlämningsställe så kan du spåra paketet med sändningsnr.

 

Vilka skickar ni ut min vara med?
Vi använder oss av Schenker Privpak eller Posten på alla våra paketsändningar och det går inte byta distributör. Schenker använder sig av postens utlämningsställen i glesbygd där inte Schenkers ombud finns registrerade. Delikatesser packas i kylförpackning och skickas direkt från distributör som använder sig av postens lämpliga tjänster.

 

Kan någon annan hämta ut mitt valda paket?
Den som står som beställare måste själv hämta ut paketet. Annars krävs det en underskriven fullmakt om någon annan skall hämta ut paketet.

 

Varför ska jag fylla i min e-post och mitt mobilnummer?
Om du fyller i epost eller mobilnr så kommer du bli aviserad snabbare.