Vanliga frågor och svar

Nedan har vi samlat den vanligaste frågorna och svaren. Klicka på en fråga så visas svaret. Om du har frågor gällande din beställning och leverans så kan du även klicka på spåra paket. Om du anger ditt gåvokortsnummer eller ordernummer som du fick i orderbekräftelsen när du lade beställningen så visas information och status om din beställning. Du kan alltid kontakta vår kundservice så hjälper de dig.

FAQ

  • Beställning

  • Varför bör jag fylla i telefonnummer eller epost?

    Om du fyller i epost eller mobilnummer så blir du aviserad mycket snabbare om statusen på din beställning. 

  • Varför är det viktigt att jag fyller i mitt namn korrekt?

    Om du inte fyller i ditt namn korrekt så kommer det blir svårt att hämta ut paketet. Ombudet måste verifiera att det verkligen är du, och ingen annan, som hämtar ut paketet och därför måste du visa legitimation. Stämmer då inte namnet kan det bli problem att få ut sin vara. Detta är en säkerhetsåtgärd alla ombud har. 

  • Jag har ångrat mitt val, hur gör jag?

    Det går tyvärr inte ångra sitt val efter man har valt sin gåva. 

  • Hur vet jag att min beställning registrerats?

    När du gör din beställning får du alltid en orderbekräftelse via epost och där står även ditt ordernr. Förutsättningen är givetvis att du angett korrekt epostadress. Är du osäker på om din beställning gått igenom kan du antingen A/ Testa och logga in på kortet igen. Går inte detta är din order registrerad. B/ Spåra ditt paket om du klickar på sök paket. Där kan du ange antingen ordernr eller presentkortsnr. Finns det en registrerad order kommer detta meddelas på sidan.

  • Behöver jag spara mitt kort efter jag beställt min gåva?

    Ja, det är viktigt att du sparar ditt presentkort. Med hjälp av ditt kortnr så har vi full koll på din beställning och har möjlighet att hjälpa dig mycket snabbare i alla ärenden. Det är även ditt kvitto på att du har fått en vara av din arbetsgivare.

Close